عالم الفن

محمد المهدي يخرج عن صمته ويكشف سبب انفصاله عن منة عرفة 

كتبت: دنيا عبدالله

خرج محمود المهدي، طليق الفنانة منة عرفة، وكشف عن أسباب انفصاله عن الفنانة، وذلك عبر السوشيال ميديا، وهو الأمر الذي أثار حالة من الجدل الواسع على مواقع التواصل الإجتماعي.

وكتب «المهدي»، على موقع التواصل الأجتماعي “إنستجرام” عبر خاصية “الاستوري”: “كبيرهم كان سبب كبير في الانفصال مابينا كنت جمبها وقت ماجتلها المكالمة من الشخص ده بس الأيام الجاية هيتم توضيح بعض من نقاط المكالمة أما عن الحياة الخاصة مش هدخلها على السوشيال بتمنى الخير والله لأي حد كان في حياتي وربنا يوفقك الجميع في الخير ويهدينا جميعًا”.

ثم قام المهدي بنشر تعليق لأحد متابعينه الذي علق له على الاستوري، قائلًا: “أنت نضيف وانضف منهم كلهم وراجل ابن راجل فعلا مش ديوث زي الاخرين ومنه للأسف زعلتنا كلنا توقعنا منها العكس وانها تكون أول واحدة سانداك رغم ان كل المشاكل اللي حصلت دي كانت بسببها وانك بترد ع الاساءه ليها ربناه يهدي والله ويكتبلك كل الخير يا رب متابعاك وبساندك جداَ”، ثم قام المهدي بالتعليق على حديثه قائلاَ: “للعلم ناس كتير بتبعت تقول كده منة اكتر واحدة وقفت معايا واللي حصل ظروف خارج عند إرادتها انا اللي اعرفها اي حد لو عرف هيعزرها هي ملهاش ذنب في اللي حصل الموضوع بيني وبينه”.

ويذكر أن، محمود المهدي، كان قد صرح منذ أسبوعين عن أنفصالة عن منه عرفه، من خلال موقع لتواصل الأجتماعي “أنستجرام”، عبر خاصيه “الأستوري”. معلقاً: “الناس اللي بتتصل وتسأل، خلاص كل حاجة قسمة ونصيب، وأنا كرجل شرقي صعيدي، في حاجات مش هتنفع معايا وهتوقفها عن شغلها وحلمها وأصدقائها في الوسط الفني فأكيد مش هقف في ده، وربنا يكرمها في المجال الفني وتوصل أعلى حاجة فيه، بالتوفيق”.

اقرأ أيضاً..خلصت الحدوته.. انفصال منة عرفة عن محمود المهدي

اترك رد

زر الذهاب إلى الأعلى
البنك الأهلى المصرى
البنك الأهلى المصرى