رئيسىمنوعات

رضوى الشربيني في خلاف مع ياسمين عز والأخيرة: «دعسوقة خرابة البيوت العمرانة»

كتبت: تقى أيمن

تصدر اسم الإعلاميتين رضوى الشربيني وياسمين عز تريند «جوجل» خلال الساعات الماضية، بعدما أدلى كلاً منهن بتصريحات تهاجم فيها الأخرى عبر مواقع التوصل الاجتماعي.

تفاصيل خلاف رضوى الشربيني وياسمين عز

بدأ الخلاف بين رضوى الشربيني وياسمين عز حينما نسبت إلى الأولى تصريحات تقول: «البيت بفلوس الراجل وتيجي مراته تقوله اقلع الجزمة علشان السجادة.. ده أنا أحط فساتيني الماركات تحت رجله يمشي عليها !».

رضوى الشربيني
رضوى الشربيني

ونفت «الشربيني» تلك التصريحات، قائلة على حسابها على موقع «تويتر»، قائله: «وانا اقول الكلام ده ليه…انا ست عندها كرامة…كلام العبيد ده مش بتاعى».

رد صادم من ياسمين عز

ياسمين عز

وعلقت ياسمين عز على حديث رضوى الشربيني بمنشور على صفحتها على الفيسبوك قائلة: «ويحك يا دعسوقة، كرامة إيه يا أم كرامة بلاستيك أنت شطبتي محتوى وبقيتي مملة، حتى في تلقيحك مملة، زيرو محتوى زيرو أنوثة».

وتابعت: «ده انا مش بس أدوس على الفساتين الماركات ده أنا ادوس على أي حد علشان خاطر الفرعون الصغير الكبير، وبلاش نشغل أسطوانة المرأة الحديدية، علشان المرأة نفسها لو عرفت انتي ايه هيجيلها صدمة دماغية حضارية».

وحذرت ياسمين عز رضوى الشربيني من التلميح لها في التعليقات قائلة: «بقولك يا خرابة البيوت العمرانة،، جربي حطي اسمي تاني في تلميحات أو تلقيحات، علشان هنتفرج كلنا وقتها أنا هدوس على إيه تاني غير الماركات، وأهو بالمرة نحكي الحكايات، ونسلي الناس في الإجازات».

نرشح لك: بعد انهيارها على الهواء.. رضوى الشربيني تتصدر تريند جوجل

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.

زر الذهاب إلى الأعلى
البنك الأهلى المصرى