منوعات

رامز جلال لـ رنا رئيس: “ركزي في أدوارك واهتمي بالأداء واوعي تتغري”

كتبت: أمل سعداوي

وقعت الفنانة رنا رئيس ضحية الحلقة العشرين ببرنامج “رامز نيفر إند” المذاع على شاشة mbc مصر.

وقال رامز جلال خلال تقديمه البرنامج:”قليلين اللي بقوا نجوم وهما لسه لابسين البامبرز، عدد محدود اللي اشتهروا وهما بياكلوا سريلات بطلة حلقتنا . من أشهر المراهقين في هذه الحقبة. البنت دي بقت نجمة وهي عندها 22 سنة وهي واللي زيها مشقيوش والسوشيال ميديا شهرتهم وفيديوهات التيك توك جننتهم ولو استمروا كده هيقعدوا في بيتهم”

ودخلت رنا رئيس في حالة من الصراخ الشديد بعد اهتزاز المطبخ الطائر، ليكشف رامز عن وجه موجهًا لها نصيحة. قائلًا:”هقولك كلمتين خديهم لحياتك أساس، الفن عمره ما كان شهرة. وبقولها ركزي في أدوارك واهتمي بالأداء والإحساس، واوعي تتغري قبلك كتير عدى الزمن عليهم وداس”

أضاف:”ركزي في أدوارك واهتمي بالأداء واوعي تتغري. ومش عايز تهور وقلة ادب عشان انا دماغي ناشفة ”

ويشهد برنامج “رامز نيفر إند” أجواء من الرعب والتشويق والإثارة تجاه الضيوف، و أثار البرومو ردود أفعال إيجابية من جمهور ومُتابعي.رامز جلال في مصر والوطن العربي نظرًا لما إحتواه من مشاهد تجمع بين الرعب والكوميديا في الوقت ذاته نتيجة المغامرات المُثيرة .والغير متوقعة التي تواجه النجوم الذين وقعوا في فخ رامز.

ويستضيف رامز جلال في البرنامج عدد كبير من نجوم الفن والرياضة و الإعلام، ضحايا لرامز جلال منهم، مصطفى كامل نقيب المهن الموسيقية، محمد فراج، وزوجته بسنت شوقي. شيماء سيف، أمينة شلباية، ياسمين عز، نهال عنبر، وأحمد فتوح لاعب نادي الزمالك.

إقرأ أيضًا.. رامز جلال عن إطلالة رضا عبد العال:”ده مش كابتن كورة.. ده مقاول أنفار”

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.

زر الذهاب إلى الأعلى
البنك الأهلى المصرى